DeysivNorel.reismee.nl

Canberra - Canbra

G’Day mate’s !!!

Whoop whoop deysi is in Canberra, eigelijk al bijna 2 maanden maar goed.. ik heb mijn eind bestemming bereikt maar tegelijkertijd ook mijn begin van het volgende avontuur :D

Ik had deze maanden eigelijk geen rust om te gaan zitten en te typen, maar nu dacht oke moet er toch weer eens aan beginnen want anders vergeet ik de helft weer --“

Maargoed, ik ben nu dus aupair in canberra waar ik op een meisje van 2 jaar pas, ze is erg lief en af en toe ook heel erg eigenwijs, en echt in die ik wil alles zelf doen fase maar toch het is een schatje haha.

Het gezin bestaat uit Daniel, Danielle, Eleanor en Melbourne de hond haha, Danielle is het grootste gedeelte van mijn verblijf aan het werk in western Australia dat is 3722 km en 2 tijdzones verder dus je begrijpt vast wel dat als Daniel een beetje vrijetijd wilt hebben ze wel een aupair nodig hebben.

En daarvoor ben ik er natuurlijk, mijn taken zijn in de ochtend 7- 9 Eleanor klaarmaken voor school en wegbrengen en in de middag 4-6 Eleanor ophalen spelen of naar het park en dan rond half 7 komt Daniel thuis van werk en ben ik al weer vrij.

In de uren daartussen stofzuig ik meestal , ruim ik de keuken op na het ontbijt en doe de was ruim me eigen zooi op en ben ik klaar, meestal ga ik na de stad of spreek ik af met andere au pairs of ben gewoon lui de hele dag, dat ik hele netflix marathons hou :D

13 maart ben ik in Canberra aangekomen na een bus reis van 5 uur vanuit sydney, en werd super leuk ontvangen we zijn eerst naar een speeltuin gegaan zodat Eleanor me wat beter zo leren kennen, ik was eerst een beetje bang dat ze zou die denken wie is dit nu weer want haar andere au pair Jana was die dag vertrokken en s’ middags kwam ik al, maar ik heb er helemaal nix van gemerkt dus dat viel me heel erg mee.

De eerste 2 weken gingen razend snel voorbij, ik heb 2 rijlessen gehad om de wennen aan het links rijden zodat het wat makkelijker word, maar nu ben ik het al zo gewent dat ik me afvraag hoe ik weer rechts moet gaan rijden als ik thuis ben.

Voor Pasen ben ik met een ander Nederlands meisje (Marianne) naar sydney gegaan om daar Pasen te vieren met uitgaan, ik mocht slapen in het appartement van Danielle dat erg dicht bij de stad was dus super chill :D

3 weken terug ongeveer hadden Marianne en ik een huis feestje van een au pair in een niet zo fancy buurt in Canberra achter af, maar dat wisten wij niet toen we daar aan kwam was de host vader en zij vrienden al stom dronken om 3 uur in de middag dat wij al dachten oké…. Maar het ergste was nog wel dat hij om 6 uur zo dronken was dat hij een gat in z’n eigen muur sloeg.. toen hadden we opzicht wel zoiets van oke.. we gaan naar huis.

Al met al gaat de tijd supersnel ondertussen ben ik al bijna op de helft en is het midden in de herfst hier, met 24 graden en een lekker zonnetje maar het word nu wel snel kouder ook bijna alle bladeren zijn van de bomen af de herfst is hier warmer dan nederlands lente om te huilen ahahha

Over 2 weken heb ik mijn welverdiende vakantie en ben ik van plan om met het vliegtuig naar het noorden tegaan richting Brisbane voor een lekker weekje aan het strand en uitgaan :D

Ik vind het heel erg leuk om een aupair te zijn maar er zijn natuurlijk ook mindere kanten zoals waneer ze zich compleet onder gepoept had op school, en die gasten te lui waren om het te verschonen zodat toen ik kwam ik het kon verschonen en het ondertussen al in haar sokken zat.

Dus ik trek haar broek uit zit ze helemaal onder, ging ze ook nog langs alle muren van de wc met haar billen schuren, al met al de hele wc zat onder ik zat onder, op dat moment dacht ik echt van noooooo fuck my life maar ook dat kwam wel weer goed :D

Cheers xxx

Deysi

Reacties

Reacties

Joeri

Leuk om er weer wat over te lezen. En op je 2de al school :o
Hier wordt het weer gelukkig ook weer beter :)

Jayden

Haha, te mooi het laatste stukje. Fijn dat alles wel leuj is verder:)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active