DeysivNorel.reismee.nl

Letterlijk down under...

11 december werd ik geaccepteerd voor het aupair programma, precies 2 maanden later stond ik op schiphol met mijn backpack. Dat was toch echt wel het moment dat ik even dacht waar ben ik in godsnaam aan begonnen.

half 3 vloog ik pas maar ik moest half 2 al naar de gate, na een dikke "groepsknuffel" en een geëmotioneerde vader was het toch echt tijd om afscheid te nemen en op naar mijn avontuur !!

gelukkig ging alles goed mijn handbagage werd direct goedgekeurd en toen ik aankwam kon ik direct boarden, eenmaal in het vliegtuig zat aan de andere kant van het gang pad een meisje die ik al kende en waarvan we al hadden afgesproken elkaar te ontmoeten in Melbourne en bij het raam zat nog een Nederlandse jongen dus het was eigelijk supergezellig, en omdat er niemand tussen ons in zat lekker ruim.

het was echt een super luxe vliegtuig vond ik, je kon films kijken, muziek luisteren en spelletjes spelen ook het eten was lekker en om het half uur kwamen ze langs of je nog drinken wou.

maarja helaas was dat maar 6 uur vliegen en was ik nog niet over de helft, want in Dubai moest ik overstappen voor de volgende 13 uur.

het vliegveld in Dubai was gigantisch, we moesten met een soort metro naar een andere vertrekhal omdat het anders 30 minuten lopen was echt niet normaal.

maar ook die vlucht ging goed ondanks een gigantische houten kont en turbulentie, maar we kregen pizza en ijs dus dat weegt tegen elkaar op.

Eenmaal in adelaide helemaal onder in Australië, kwamen we een uur te laat aan en duurde het gigantisch lang met paspoort controle en bagage controle, gelukkig had ik mijn formulier goed ingevult en deed de hond niet lastig anders had het nog langer geduurd. Maargoed mijn vliegtuig was 21:30 geland en 23:00 stond ik eindelijk buiten onmiddelijk kreeg ik een klap in m'n gezicht van 25 graden en dreef zo wat uit m'n kleren!

gelukkig kwam er direct een man naar me toe van do you need a taxi miss, YES please !! ( Dat geintje koste me 30 dollar )

maar mag niet klagen want werd netjes voor mijn hostel afgezet, wat heel erg netjes is geen spin te zien of andere gore beesten ( even afkloppen)

het hostel zit op 2 min lopen naar het strand en naar de tram voor de stad ook zij er leuke winkeltjes en is de supermarkt dicht bij dus een perfecte locatie perfect land.

alleen een klein min puntje het is hier gigantisch duur stelletje afzetters, dus elke backpacker eet alleen pasta en noodles met voor de verandering een pizza haha.

ondertussen zit ik hier al 4 dagen en is vandaag mijn laatste dag hier morgen ga ik eindelijk de kangeroo island Tour doen vrijdag barossa wine Tour en zaterdag een Tour van adelaide naar Melbourne via de great ocean road en de grampians, dus daar heb ik super veel zin. En dinsdag zou ik daar een nieuw verhaal over schrijven.

XX Deysi

Reacties

Reacties

De geëmotioneerde vader

Hé schat, wat een leuk verhaal heb je weer geschreven...geniet van alles wat er nog op je pad komt
XXX

Marian

Het grote avontuur is nu echt begonnen ! Heel veel plezier en geniet van deze bijzondere onderneming. Doe de kangaroes de groeten van mij. ????

Jayden

Geniet er van!

Een lachende oom

Hey Deysi, erg leuk en grappig om te lezen. Ik 'zie' je gewoon reizen doordat je het zo pakkend schrijft. Kijk uit dat die krokodillen je niet grijpen en geniet weer van de vilgende dagen van het avontuur!

Een lachende oom

Uhm....kangaroes bedoel ik natuurlijk ;)

Saskia

Wat fijn om te lezen, leuk! Heel veel plezier met dit mooie avontuur xx

Je liefste schoon moeder

Heel leuk om te lezen Deysi ik zie het zo voor me ik hoop dat het zo leuk en genieten blijft we blijven je volgen hier van uit roe :(

Je liefste schoon moeder

Epe

Carrie

Hi! Deysi
Kan niet wachten tot ik hoor hoe je tour's waren! Geniet van al de vreemde dingen die je meemaakt. De tijd gaat zo snel!
Knuffels Car

Diana

Leuk om te lezen Deysi!
Ga vooral genieten!

Joeri

'deed de hond niet lastig'
Was er een waakhond?

Leuk om deze updates te lezen :)

Marijke Kardol

Hoi Deysi,

Wat schrijf je goed, erg leuk om te lezen.
Spannend hoor zo'n verse reissue.
Heel veel pleaser daar!

Xx van ons groetes,
Marijke

Marijke Kardol

Heel er kwamen zomaar andere woorden?
Hij wilde zeker Engels ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active