DeysivNorel.reismee.nl

Laatste dagje

Mijn laatste dag

Over ongeveer 4 uurtjes stap ik in het vliegtuig om terug naar Nederland te vliegen, na deze 6 maanden heb ik er eigenlijk ook wel weer zin in om lekker in m’n eigen bedje te liggen met me moeders die me eten brengt ^^

Ik heb super leuke dingen gedaan en meegemaakt en ben super blij dat ik het gedaan heb en door gezet hebt toen ik dacht van nee Australië is toch te ver.

Deze hele ervaring zou ik nooit meer vergeten of willen vergeten, ik heb hele leuke mensen ontmoet uit volgens mij elke land wat ik me zo snel kan bedenken, van het reizen heb ik super genoten en ik zou het zeker weer doen :D

Ook het Aupair wezen was een superleuke ervaring, met een geweldige host familie en een nog leuker host kindje en gewoon een part of the family zijn.

Het zijn dan ook de kleine dingen die ik ga missen zoals Eleanor die als je thuis komt altijd eerst naar mij komt voor een knuffel of samen gek doen.

Ik heb vorig weekend al afscheid genomen van Daniel en Danielle, en de zondag afgesloten met Danielle en Eleanor voor een girls lunch bij het dumpling house (wat zo lekker was dat ik net daar nog langs ben geweest voor mijn laatste lunch in Australië)

En straks neem ik afscheid van Eleanor op het vliegveld, ze begrijpt het nog niet supergoed want ze wil heel graag mee en is boos op mij omdat ik heb gezegd dat het niet kan L

Er zijn natuurlijk ook dingen die ik heel erg gemist heb naast m’n ouders louis Melvin en mijn vriendinnen.

Goedkope spullen ,Mensen die zich niet over mee bemoeien of vriendelijk willen zijn, op de wc zitten met de deur open ,De donders trage wifi ,KFC buckets, spinnen die niet groter zijn dan m’n handen, Al die kut vogels om 5 uur in de ochtend, S ’nachts gewoon kunnen rijen zonder het gevaar van een kangoeroe in je grill.

Maar aan sommige dingen moet ik waarschijnlijk weer aan wennen, zoals Fietsen ik heb deze 6 maanden geen fiets aangeraakt, dus waarschijnlijk ben ik weer een gevaar op de weg aangezien alles weer de andere kant om is #dangerous

Nu we toch bezig zijn zet ik ook maar direct de dingen die ik ga missen op een rijtje :D

Natuurlijk Eleanor, zelf bepalen wat ik doe, bende maken in me kamer voor 5 maand en niemand die er wat van zegt ,Het uitgaan, Alle leuke meiden die ik hier heb leren kennen, Het mooie landschap, het lekkere weer, en de loaded fries van maccas(McDonald’s)

Maargoedd dit is dan de laaste blog, ik ga waarschijnlijk weer iets doen met me leven school enz

(als iemand nog model wilt zitten in arnhem ^^)

Ik kom om 8 uur op schiphol aan, laten we met z’n allen bidden dat er nix aan het handje is en tot in nederlandd :D

Deysii

Reacties

Reacties

Jay

Geweldig. :D Je komt aan in het regenachtige Nederland. :) Succes!

anne

Hi Deysi,

Australie is geweldig! ik ben er zelf ook een tijdje geweest. Ik plaats deze reactie omdat jij actief een reisblog bijhoudt en reiservaring hebt. Ik doe onderzoek naar mensen die succesvol een reisblog bijhouden. Hopelijk wil je 5 minuten de tijd nemen om via de onderstaande link een vragenlijst in te vullen. Het is snel gedaan en helpt mij enorm. Ook leuk, omdat je inzicht krijgt in je eigen gedrag en motivatie.

Groetjes,

Anne van Oostveen

Link:
https://nhtv.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_29rn7tp1ga1LwBD

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active